niedziela, 3 maja 2015

GEOMETRIC MINI

A miałam sobie nie sprawić już żadnego biżuteryjnego gadżetu - i co ?
Obiecanki - cacanki - ....
Gdy jakiś czas temu Al zaczęła pokazywać swoje piękne naszyjniki w geometryczne wzory -  zapragnęłam go mieć. Zanim zdążyłam pomyśleć naszyjniki schodziły "z półki sklepowej" jak świeże bułeczki. Nigdy nie załapałam się na chociaż jeden.

Ale się udało , bo tym razem byłam sprytna ;)   i MAM  ♥ ♥ ♥



GEOMETRIC MINI by CZARY Z DREWNA - piękny i zarazem subtelny geometryczny naszyjnik z drewna orzecha włoskiego :) ♥ ♥ ♥  Delikatny złoty łańcuszek dodaje mu lekkości.


♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥
Uwielbiam go !!!


♥ ♥ ♥


LINKI
naszyjnik GEOMETRIC MINI  -    CZARY Z DREWNA

ps.
Obiecuję w tym tygodniu podać Wam Dziewczyny wyniki losowania z bransoletkowego rozdania :)

14 komentarzy:

  1. Czy są dostępne gdzieś wyniki Candy? Zapraszam przy okazji na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana będą w tygodniu - bo my wciąż majówkujemy i lenistwem ogarnięci jesteśmy. Jutro sobie z M popiszemy karteczki i wylosujemy - Do środy najpóźniej ogłosimy wyniki :)
      Chętnie zapisze się u Ciebie na Candy bo ja dano już oj dawno nie brałam udziału w żadnej zabawie :)
      pozdrawiam cieplutko
      Dorka

      Usuń
  2. Rozumiem, pewnie ;) MIłej końcówki Majówki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nauczyłam się wyznawać zasadę, mniej - znaczy więcej :) Jestem na dobrej drodze :)

      Usuń
  4. ale piekny! tez chce taki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaglądaj do sklepiku Al z CZARY z DREWNA, może jeszcze będą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)