poniedziałek, 22 lipca 2013

POTRZEBA - matką wynalazków :)


Kobieta to "czasami" bardzo nieskomplikowane "StWoRzEnIe" ;)
Potrafi zadowolić się drobiazgiem.
A jak okazuje się, że "potrzeba" jaką w danej chwili mamy jest warta całe 10zł, to już wogóle  radość od ucha do ucha.
Miałam mnóstwo filtrów, z których bardzo długo już nie korzystałam, bo jak się okazało nie pasują na obiektyw, którego od dłuższego czasu już używam.
Zakup nowych filtrów był totalnym absurdem, bo po co inwestować w to samo tylko z inną średnicą, wydając czasmi nie małe pieniądze. 
Szukałam i znalazłam.

Taki oto reduktor filtrowy za całe 10zł :)
Czego to ludzie nie wymyślą.
A cieszę się jak małe dziecko bo filtry już nie leżą w kącie przykryte pierzynką kurzu, tylko znów są w użyciu :) 


No to lecę się pakowac na kolejna wycieczkę  --- a bo zapomniałam Wam powiedzieć - od tygodnia na urlopie jestem.

*  *  *

I chciałam wam jeszcze przypomnieć o aukcjach charytatywnych dla Oliwki - mojej małej kuzynki, która czeka na operację w Niemczech.
Już niebawem dorzucę trochę bransoletkowej biżuterii, którą w między czasie wykonałam.

Wszystkie aktualne oferty znajdziecie w zakładce POMOC DLA OLIWKI 

*  *  *

Słonecznego poniedziałku Wam życzę 

Mili

5 komentarzy:

  1. i ja się cieszę jak dziecko, gdy coś nowego do aparatu sobie kupię :)
    Dobrego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu
    to sobie rękę możemy podać :) Ja uwielbiam te zakupy, a potem latam, pstrykam i testuję.

    Miłego dnia Kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. O patrzcie nie miałam pojęciu, że takie urządzenie istnieje. Rzeczywiście czego to ludzie nie wymyślą ;p Miłego czasu na urlopie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja nie wiedziałam.
      Zasugerowałam się tym, ze skoro są konwertery na obiektyw to i na filtry cosik się znajdzie. Metodą prób trafiłam na owy reduktor. Rozmiary są różne trzeba tylko idealnie dopasować do tego co ma się w domu.
      Filtry tanie nie są i uważałam, że to by była już rozpusta kupować dokładnie to samo tylko ciut większe.
      A tu wystarczy wydać 10zł i człowiek zadowolony.

      pozdrawiam

      Usuń
  4. Odpoczywaj i relaksuj się :)
    Pogoda sprzyja :)

    Buziole !

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)