sobota, 22 grudnia 2012

Pokojowe przedświateczne MINI migawki


To był naprawdę udany koniec tygodnia.

posprzątałam (no prawie;)
obiad ugotowałam
pościel na mrozie wywietrzyłam
świeczniki pomalowałam
kawkę z wielką przyjemnością na tym jednodniowym urlopiku pijałam i Miłkowi słodkości z mikołajowej paczuszki wyjadałam ( za przyzwoleniem oczywiście)

 Jeszcze tylko pozostało nam ubrać choinkę - ale to już jutro

* * *
Nie zabrakło również dekoracji , które  nadały od razu bardziej świątecznego charakteru moim  niecałym 12-stu metrom kwadratowym. Większość ozdób  "uchowała" się z ubiegłych lat. Jedynie zakupiłam sobie ceramiczne  świeczniki widoczne na zdjęciach poniżej - tanie były i dlatego wpadły niechcący do mojego koszyka. Poza tym przywróciłam do życia starą kankę w której zamieszkały gałązki modrzewiu, przygarnęłam metalowe świeczniki - jeszcze ich nie wyczyściłam od czasu kiedy przyniosłam je z domku od Babci.. Muchomorki od Llooki w tym roku rosną sobie w osłonce , którą podarowała  mi Paulinka, a badylki (tak jak pisałam w poprzednim poście) stoją teraz w glinianym dzbanie - pobielonym w przypływie chwili już dawno temu.

Czas w oczekiwaniu na święta płynie mi powoli, radośnie. Nigdzie się nie śpieszę i nic mnie nie goni.
Tak lubię.

Miłego sobotniego popołudnia Wam życzę, a sama lecę na spacerek.

Mili












22 komentarze:

  1. ja też kawę popijałam przy tworzeniu ozdób świątecznych i gotowaniu :) Lavazza - uwielbiam :):))
    Masz rękę do robienia zdjęć :)
    pozdrawiam i wesołych świąt zyczę
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko
      ze mnie kawoszka "straszna" :) nawet teraz mam wielką ochotę na kawkę :)
      Tobie również życzę Wesołych Świąt

      buziaki

      Usuń
  2. :) Cudnie u Ciebie. Dym na jednym ze zdjęć wygląda tak, jakbyś paliła coś ;) Buciki robią za świeczniki, domek ogarnięty (ja też dzisiaj ogarnęła) i można spokojnie cieszyć się zimą, Świętami, Rodziną :) Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko
      a dym załapał się na foto ze zdmuchniętej przez Miłka świecy :)

      ściskam wieczornie

      Usuń
  3. ...pieknie!!
    Ja dzis ugotowalam bigos ,posprzatalam wszystkie lazienki . "salon".W reszcie pozcieralam kurze i pomylam podlogi..
    Tak kawusie tez wypilam :))
    Ale zazdroszcze Tobie tej poscieli wywietrzonej na mrozie...
    U mnie dzis byl "plus" wiec chlapa,ale tak to nie mam gdzie powiesic,bo balustrada w taka pogode na balkonie mokra,a sznurka na pranie nie ma..
    Dekoracje-u nas wszystko od konca listpopada-w domach pobierane i juz 6 stycznia nie ma sladu po swietach...Szybko,ale to w sumie ponad 6 tyg...wiec po takim czasie z radoscia sadze hiacynty,zonkile i inne wiosenne kwiaty w domu:))
    Zdrowych wesolyh!!!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej pościeli wywietrzonej na mroziku zasypia się naprawdę błogo. Jutro też będzie leżakować cały dzień na balkonie :)

      No to faktycznie szybko u Ciebie zaczynają pojawiać się zwiastuny Świąt, ale jak mawiają, co kraj to obyczaj.

      pDziękuję za życzenia i pozdrawiam serdecznie z mroźnego Podlasia

      Usuń
  4. Urocze drobiazgi :)
    Maleńki świeczniczek z rossmanna też mam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko,
      ja biały kupiłam właśnie w rossmanie, zaś na przeciwko w pepco czerwony i szary - wiesz że tam były droższe :)

      Usuń
  5. Pięknie:) a ja jestem ze wszystkim po tyłach no ale nie ma co po się spieszyć;)

    OdpowiedzUsuń
  6. klimatycznie ;) te czerwone akcenty są przepiękne..
    Ściskam niespiesznie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko
      uwielbiam czerwienie zwłaszcza w tym okresie :)

      Usuń
  7. pieknie udekorowalas,ja jestem tez za czerwienia,cos u mnie sie dziala jak widze czerwien,taki cieplutki kolor,zycze fajnych i spokojnych swiat,pozdrawiam serdecznie irena

    OdpowiedzUsuń
  8. BARDZO PRZYJEMNIE :) ŚWIĄTECZNIE LECZ NIE NACHALNIE :) SAMYCH MIŁYCH CHWIL W ŚWIĘTA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczę migawki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdrowych i pogodnych świąt, uśmiechu i życzliwości
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieplych i cudownych Swiat, radosci i blasku w oczkach przy odpakowywaniu prezentow!!!
    pozdrawiam
    ania z burscheid

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za życzenia.
    Wam równiez chcialabym złożyć na ten czas radosnych i wesołych świąt Bożego Narodzenia.

    Ściskam Was mocno

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)