niedziela, 13 grudnia 2009

Magiczne Drobiazgi







Zakładając bloga, nie sądziłyśmy, że pisanie i tworzenie stanie sie naszą pasją i sposobem na wolny czas.
Każda z nas coś szyje, maluje, haftuje, zbiera rzeczy które dla "normalnego" człowieka są bezużyteczne, zniszczone, brzydkie.
Od długiego czasu dzielimy się z Wami naszą twórczością i hobby na łamach naszych blogów. Pewnego dnia zaświtała w naszych głowach myśl: a może dzielić się tym z innymi  co robimy i co często ląduje w zakamarkach szuflad i komód.
Po wielu dyskusjach w cyber przestrzeni między M , Asią, Dagmarą i Paulinką powstał pomysł na założenie  sklepu-galerii.

 Chciałybyśmy Was do niej zaprosić,może znajdziecie w Magicznych Drobiazgach coś co chciałybyście, aby zagościło w Waszych domach.

Z kubkiem aromatycznej herbaty, bądź z kielichem grzanego wina, rozgoście się w Naszych progach, w Magicznych Drobiazgach...


12 komentarzy:

  1. Gratuluję Moje drogie! Wspaniały pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również gratuluję !!!! Pomysł BOMBA !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł!Powodzenia!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pomysłu ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje pomysłu! Oby się dobrze wiodło :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł:-)Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. No gratulacje.... teraz tylko robić, szyć, dziergać.....
    Życzę powodzenia :))

    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę Was często odwiedzać w Waszej galerii.Życzę powodzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dorotko :)
    Z racji tej iż zdradziłaś mi, ze masz dzisiaj urodzinki :) jeszcze kilka minut!!!! Proszę przyjmij ode mnie - pewnie jako ostatniej życzenia:
    To o czym marzysz by się spełniło a to co Kochasz by Twoim było!!!
    Multum buziaków :* wysyłam i ściskam :)
    Dagmara :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisałam już u Pauli, napiszę i tutaj - Gratuluję i trzymam kciuki za przedsięwzięcie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki, aby pomysł z galerią cieszył się dużym powodzeniem!!

    Ooo.. właśnie przemknęła mi wiadomość Dagmary - Dorotko - cóż, to ja będę ostatnia!!
    Wszystkiego najlepszego urodzinowo!!
    Dobrze się składa poniewaź chciałam zaprosić Cię do mnie po maleńką przedświąteczno.. a teraz również urodzinową niespodzainkę!
    Pozdrawiam Was gorąco!!
    Uściski dla Miłoszka :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)